
What’s on
Life and Fate
Written and performed by Michael Smith
Directed by John Doe
Artistic Producer: Matt Wilkins
Original Concept Dramaturgy: James Stevens
Dramaturg: Oliver Steals
Set Design: Marianna Lee
Lighting Design: Sandra Walsh
performance reviews
Critics & Guests
O “Sztetl-Welt op3”
„To w nich oraz w maksymalnie skoncentrowanych twarzach aktorów-postaci jakby odbił się obraz katastrofy.
Oszczędne i precyzyjne gesty, delikatne zajmowanie przestrzeni stają się znakami, że oto stają przed nami ludzie, którzy doświadczyli końca świata, przeżyli najgorsze.”
Magdalena Hasiuk
O “Sztetl-Welt op.4 – z widokiem na Lesbos/ Kwarantanna”
(…)Niewielu mijało to, co działo się przed Manhattanem, obojętnie. Przechodnie zatrzymywali się, robili zdjęcia, nagrywali filmiki. Niektórzy przysiadali na chodniku, aby dłuższą chwilę obserwować wydarzenia, inni tylko zwalniali. Ilu z nich “Sztetl-Welt” skłonił do refleksji? Jeśli nawet tylko kilkoro, warto było…(…)
B. Baczyńska
O “Śnieniach” w reż. Marka Kurkiewicza
Ciekawa, zupełnie pozbawiona liniowości narracja, w której przeszłość, teraźniejszość i przyszłość zostały ze sobą splątane, wymieniają się kolejnością i zderzają się wzajemnie. Starannie dobrane nieliczne rekwizyty, ograniczona do czerni i bieli kolorystyka całości i po mistrzowsku realizowane oświetlenie. Widać dobrą szkołę Zdzisława Górskiego.
Dorota Gładysz
Teatr 3.5
Kolektyw indywidualności
Praca w teatrze to zdecydowanie gra zespołowa. Zachowanie równowagi między indywidualnością a grupowością, jest sztuką samą w sobie. Bez zespołu, bez kolektywu i składających się na to niepowtarzalnych osobowości niepodobna tworzyć.
